Dah bertahun cuba untuk hilangkan jeragat? Tapi masih gagal… Teruskan bacaan.

Jeragat masih tak pudar.. Dah cuba bermacam-macam produk kat pasaran.. Dah puas cuba petua-petua.. Tompok-tompok gelap kat pipi tetap tak berkurang pun.. 😢

“Tak berani tengok cermin.. Nampak cermin, nampak muka kita.. Bila tengok muka rasa nak clorox je muka bagi hilang tompok-tompk gelap kat pipi..”

“Alhamdulillah, sejak amalkan pakai sunscreen ni siang dan malam, tompok-tompok gelap kat pipi dah semakin pudar dari hari ke hari.. Bangun pagi pun kulit rasa lembut je.. Kulit pun dah tak kering, makin cerah, parut pun dah tak kelihatan.. Nak keluar bawah cahaya matahari pun dah tak risau kulit sunburn.”

Legal Disclaimer : Individual Results may vary, and testimonials are not claimed to represent typical results.

Legal Disclaimer : Individual Results may vary, and testimonials are not claimed to represent typical results.

Legal Disclaimer : Individual Results may vary, and testimonials are not claimed to represent typical results.

Adakah anda mengalami masalah seperti ini?

1) Tompok-tompok gelap pada wajah

2) Sunburn

3) Kulit kusam

4) Parut Jerawat

Tahukah anda antara punca kulit wajah anda rosak terutamanya jeragat dan sunburn adalah kerana terdedah kepada sinar UV cahaya matahari tanpa ada perlindungan UV.

Jangan dibiarkan! Terutamanya jika anda sering terdedah kepada cahaya matahari dan haba di dapur kerana ia boleh menyebabkan kerosakan pada kulit yang lebih teruk.

Sebelum ia lebih parah dan sukar untuk dirawat, saya nasihatkan kita ikhtiar sekarang.

Amalkan memakai sunscreen pada kulit kita terutama kulit wajah kita, sebagai perlindungan daripada bahaya sinar UV.

Memperkenalkan EMME Sunscreen

EMME Sunscreen ini bertindak sebagai lapisan yang melindungi permukaan kulit kita daripada Sinar UV.

EMME Sunscreen kaya dengan Vitamin E dan mempunyai perlindungan UVA & UVB SPF50.

 

Sesuai digunakan pada kulit muka dan badan.

EMME Sunscreen juga kaya dengan bahan-bahan yang disarankan oleh Pakar Dermatology yang mampu memberi khasiat dan nutrisi yang secukupnya untuk kecantikan dan kesihatan kulit kita. 

 

EMME Sunscreen bukan saja mampu melindungi dari sinar UV, tetapi membantu mengelakkan proses penuaan kulit, jeragat, pigmentasi dan kulit kering.

Antara kelebihan bahan-bahan yang terkandung dalam EMME Sunscreen

Marula Oil

  • Sesuai untuk semua jenis kulit
  • Bebas kimia
  • Seimbangkan kelembapan kulit
  • Melembutkan dan menghaluskan kulit
  • Anti penuaan
  • Mencegah jerawat dan menghilangkan cela pada wajah

Titanium Dioxide

  • Cepat melindungi kulit dari matahari
  • Sesuai untuk kulit sensitif
  • Non Comedogenic
  • Tidak meninggalkan bekas putih (Tidak bercapuk)

Vitamin E

  • Awet Muda
  • Menganjalkan Kulit
  • Merawat Kulit Rosak Akibat Sinar UV
  • Melembabkan kulit

Lavender

  • Mengubati Jerawat
  • Menghalang sunburn
  • Membersihkan kulit

Hyaluronic Acid

  • Mengekalkan Kelembapan dalam kulit
  • Memulihkan Kesan Sunburn
  • Mempercepatkan luka sembuh
  • Menghilangkan kedutan pada wajah
  • Mampu mengawal proses penuaan

Vitamin C

  • Menghasilkan kolagen
  • Mencerahkan kulit
  • Menjadikan kulit lebih sihat berseri
  • Menghilangkan kulit kusam

Antara kelebihan EMME Sunscreen Selain melindungi kulit daripada Sinar UV, ialah :

Tapi.. Selamat ke pakai EMME Sunscreen ni?

Jangan Risau!

EMME Sunscreen tidak mengandungi bahan kimia terlarang/berbahaya dan selamat digunakan.

EMME Sunscreen mendapat kelulusan daripada KKM (NOT190901916K)

Bayangkan Kesan Yang Anda Dapat Setelah amalkan memakai EMME Sunscreen

Anda boleh lihat sendiri betapa EMME Sunscreen dah bantu ramai pengguna

Legal Disclaimer : Individual Results may vary, and testimonials are not claimed to represent typical results.

Legal Disclaimer : Individual Results may vary, and testimonials are not claimed to represent typical results.

Legal Disclaimer : Individual Results may vary, and testimonials are not claimed to represent typical results.

Legal Disclaimer : Individual Results may vary, and testimonials are not claimed to represent typical results.

Legal Disclaimer : Individual Results may vary, and testimonials are not claimed to represent typical results.

Legal Disclaimer : Individual Results may vary, and testimonials are not claimed to represent typical results.

Legal Disclaimer : Individual Results may vary, and testimonials are not claimed to represent typical results.

Legal Disclaimer : Individual Results may vary, and testimonials are not claimed to represent typical results.

Kami ada sediakan Servis COD. Order sekarang di Website ini. Barang sampai, bayar pada Posmen.

Cepat order segera dengan Harga Diskaun, dan dapat Freegift menarik!!

Nak Order Melalui Wasap Pun Boleh

Anda risau produk kami langsung tak memberi kesan kepada masalah anda?

Kami berani pulangkan duit anda 100%

This product is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Testimonials found this website and/or from EMME Beauty are unverified results that have been forwarded to us by users of the EMME Beauty, and may not reflect the typical purchaser’s experience, may not apply to the average person and are not intended to represent or guarantee that anyone will achieve the same or similar results.

 

Incepted since 2020, EMME Beauty has been exceptionally focused on delivering superb and long-term beauty results for their customers & distributors through out-of-the-box thinking, rigorous research, PCB methodology, individual proficiency, integrity and accountability.

 

Disclaimer :

 

Facebookâ„¢ or FB is a Registered Trademark of Facebook.com.

https://mylabsecret.com/ is not affiliated with Facebook.com in any way, nor does they sponsor or approve any of products. All trademarks mentioned here are copyrighted by their respective owners.